Facebook Bünyesindeki Özellikleriyle En Göz Çarpıcı Reklamları Sunuyor !


Facebook'da nasıl bir reklam istiyorsunuz ?

Reklamınızın asıl amacına karar vererek başlayın. Belirli bir ürünü daha mı fazla satmak istiyorsunuz? Mağazanıza gelen kişi sayısını mı artırmak istiyorsunuz? İnternet sitesinden görüntüleme sayısını mı yükseltmek istiyorsunuz? Güvenilirliğinizi mi artırmak istiyorsunuz? Reklamınızın amacını tespit etmeniz, istediğiniz sonuçlara ulaşmanızı sağlayacak gönderiler oluşturmanıza yardımcı olur.

  • Mağazaya gelen kişi sayısını artırın.
  • Bir ürünü satın.
  • Marka bilinirliğinizi artırın.

Reklamınızın konusuna karar verirken hedef kitlenizi ve onlara çekici gelecek şeyleri düşünün ya da değerli bilgiler verin. Güvenilirliğinizi artırmak için çalışanlarınıza mı yer veriyorsunuz? Eski müşterilerinizi kazanmak için yeni bir ürün mü sunuyorsunuz? Reklamınızın konusunu veya temasını bilmeniz, geri kalan her şeyi belirlemenize yardımcı olur.

Facebook'un Bize Sunduğu Özellikler

Facebook reklamcılığı bir değilde birden fazla tarzda yaparak yaratıcılığınız ile birleşecek özellikler sunuyor

Video reklamları

Mobil cihazlarında izledikleri küçük boyutlu videolardan, evde otururken izledikleri daha uzun video türlerine kadar insanların videoları nasıl tükettiklerini yansıtmak için Facebook'da video reklamı seçenekleri tasarladık.


Akıştaki video reklamlarıyla anında dikkat çekin. Hızla tüketilen bu videolar, insanlara markanızı hatırlatır ve yeni ürünlerin tanıtımını yapar.İnsanlar mobilde 15 saniye veya daha kısa olan video reklamlarını izlemeyi tercih ediyor. Kısa videoların tamamının izlenme oranı uzun videolara göre daha fazla olduğu için, mesajınızın tamamını başarılı şekilde iletebilirsiniz.

Fotoğraf reklamları

İşletme hedefleriniz ne olursa olsun, Facebook'daki bir fotoğraf reklamı kim olduğunuza ve ne yaptığınıza ilişkin bilinirliği artırmanın harika bir yoludur. Fotoğraf reklamları size, ilham verici görseller ve etkileyici metinlerle kullanabileceğiniz net ve basit bir format sunar.

Zaten popüler olan ürünleri daha da popüler hale getirmek için kampanyalar oluşturuyoruz; ancak Facebook daha az bilinen ürünlerin tanıtımını da son derece kolaylaştırıyor. Facebook ile bunları güzel bir hikaye yoluyla tanıtıp hedef kitlemizin ilgisini çekebiliyoruz.

Koleksiyon reklamları

İnsanlar telefonlarında giderek daha fazla vakit harcıyor ve bu durum keşfetme, öğrenme ve satın alma alışkanlıklarını değiştiriyor. Bu insanlar mobilde hızlı yüklenen, kesintisiz ve ilgi çekici deneyimler bekliyorlar. Mobil videolar ise giderek daha fazla insanın yeni ürün ve hizmetleri keşfedip bunlar hakkında bilgi aldığı bir kanal haline geldi.

Biz de bu doğrultuda, insanların görsel ve sürükleyici bir deneyim içinde ürünleri ve hizmetleri keşfetmesini, incelemesini ve satın almasını kolaylaştıran bir reklam formatı olan koleksiyonu oluşturduk.

Kanvas reklamları

Kanvas, mesajınızla müşterileriniz arasındaki mesafeyi kısaltmanıza yardımcı olur. Hızlı yüklenir, mobil için optimize edilmiştir ve hedef kitlenizin tüm dikkatini yakalamak için tasarlanmıştır. Facebook Kanvas reklamları sayesinde insanlar tek bir reklamda ilgi çekici fotoğraf ve videoları izleyebilir, parmaklarını kaydırarak dönen kartlara göz atabilir, görüntüyü kaydırmak için cihazlarını sağa/sola yatırabilir ve etiketlenen ürünlerin yer aldığı gerçek hayattan görselleri keşfedebilirler. Bu sayede hikayenizi görmekle kalmaz, onun bir parçası haline gelirler.

Hikayenizi anlatmak için, optimize edilmiş dört şablonumuzdan birini kullanarak hızla bir Facebook Kanvas reklamı oluşturun veya sıfırdan benzersiz bir Kanvas yaratın.

Dönen reklamlar

Dönen format, tek reklam içinde her biri kendi bağlantısına sahip 10 adede kadar görsel veya video sergilemenize olanak sağlar. Bir reklam içinde daha fazla kreatif alanıyla farklı ürünleri öne çıkarabilir, bir ürün, hizmet veya tanıtımla ilgili belirli ayrıntıları sergileyebilir ya da markanız hakkında her dönen kartta gittikçe ilerleyen bir hikaye anlatabilirsiniz. Reklam formatı, her işletme tarafından, çeşitli reklam verme amaçlarına ulaşmak için kullanılabilir.

Her dönen kartta farklı yönlendirme sayfalarına bağlantı veren farklı bir ürün göstererek müşterilere daha fazla seçenek sunun ve onları alışveriş yapmaya teşvik edin.